pirmdiena, 2012. gada 1. oktobris

VAZ2101

VAZ2101, pirmā reģistrācija 1977.gadā.
Manā īpašumā nonāca maiņas ceļā 2010.gadā. Sākumā izskatījās tā:

Sākumā pacīnijos ar dažādām kaitēm, piemēram, dažu oksidējušos vadiņu dēļ auto varēja pārstāt darboties visnepiemērotākajos brīžos. Visu atradu un novērsu, saregulēju aizdedzi, karburatoru, spriegumu, vārstu atstarpes utt. Tika nomainīta ātrumkārba uz tādu kurai ir 5 pārnesumi, profilaksei arī bukses, bremzes un citi sīkumi.

2 gadus lietoju kā ikdienas auto, absolūti bez lielām vai neparedzamām problēmām. Vidējais degvielas patēriņš (Rīga - Pāvilosta -Rīga) vasarā ir 7,3L, braucot 110-120km/h ārpus apdzīvotām vietām.
2012.gada ziemā atklājās, ka grīdā ir izrūsējuši daži gandrīz caurumi un tā kā tajā brīdī jau bija vēl viens auto, šo nolēmu saremontēt. Daži caurumi grīdā izrādījās stiepts jēdziens. Jaucot mašīnu atklāju arī sapuvušu grīdu zem bākas, labais spārns un arka kādreiz ir tikuši nepareizi remontēti ar lupatām un makrofleksu utt.



















 Custom made iekšējais slieksnis:





 Stends precīzai urbšanai:
Un tagad jau svaigi izieta tehniskā apskate:




1 komentārs: